luni, 6 septembrie 2010

inotul

buna tuturor din nou.
cati dintre voi stiu cat de benefic este inotul?
o sa va spun eu. inotul este foarte benefic pentru corpul uman fiindca intareste imunitatea tonifiaza muschii si ajuta la afectiuni ale coloanei.
acestea sunt unele dintre motive pentru care eu m-am apucat de inot de performanta dar cel mai bun motiv este ca inotul imi place.. imi place la nebunie. si dupa cum zice si antrenoarea mea. inotul nu trebuie sa iti placa suta la suta. trebuie sa iti placa mai mult decat suta la suta.

m-am apucat de inot acum vreo 10 luni, adica aproape un an.

inainte antrenoarea ma rugase sa vin in echipa chiar de la inceput adica de cand fusese infiintata echipa dar eu ma gandeam ca va fi doar o prostie asa ca nu am acceptat sa ma inscriu.
insa dupa catva timp am vazut ca treaba e serioasa si ca copii incep sa mearga la multe concursuri si m-am gandit sa ma inscriu si eu in echipa. si cum am o constitutie de inotator adica sunt lung si destul de musculos antrenoarea m-a primit in echipa.

sa nu credeti ca ce facem noi e usor. din contra e destul de greu si daca nu iti place nu ai cum sa rezisti.
sunt zile in care avem 2 antrenamente pe zi si intre ele scoala. deci nu e deloc usor.

in timpul scolii ne trezim in fiecare dimineata de la 5 in afara a de duminica cand avem liber de la inot doar antrenament pe uscat. deci nu e de loc usor.

primul meu concurs IPC, adica aprobat de comitetul international paralimpic, a fost in mai in ungaria la debrecin.
desi eram incepator am reusit totusi sa i-au 5 medalii de aur.

ca sa va convingeti cititi acest articol
http://www.citynews.ro/.../clujeni-cu-dizabilitati-medaliati-cu-aur-la-inot-83476/ -
dupa aceea am mai avut 2 concursuri. unul in germania la berlin care a fost cel mai greu participand aproximativ 630 de participanti din 47 de tari la care am reusit sa i-au 3 medalii. argint la 50 m bras si bronz la 200 m free stile si 400 m free stile.

cititi acest articol pentru a vedea mai multe
http://www.cjcluj.ro/7-medalii-concurs-de-inot-germania/ -

am mai fost si in brno in cehia dar acolo nu am reusit sa i-au nimic.
pe 17 septembrie avem planificat un concurs in bratislava slovacia. in urma acestui concurs sper sa ma calific la europene pentru ca nu mai am decat cateva secunde ca sa scot timpul necesar.

intre timp insa... ma antrenez de zor....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo Velecicio esti cel mai tare