duminică, 5 septembrie 2010

cine sunt

salut la toti. bun venit pe blogul meu. eu m-am nascut la 16 aprilie 1994 in judetul bistrita comuna matei sat corvinesti. eu am fost nascut la 7 luni impreuna cu fratele meu geaman.

fiind nascut prematur a trebuit sa fiu pus la incubator. eu insa aveam o problema la ochi mai exact ochii mei nu suportau lumina din acel incubator. medicii au observat prea tarziu acest lucru si din acea cauza am orbit. am contactat multi medici dar ei mi-au zis... poate peste 5 poate peste 10 ani... cine stie?

si asa am ramas eu nevazator. cum sunt si acuma.. cu timpul m-am obisnuit cu situatia. am mers la scoala din cluj care mi s-a parut cea mai buna si acuma cred ca am ales bine..

cu timpul am descoperit ca pentru nevazatori este un program care ne face accesibil accesul la computer.. aceasta a fost o bucurie enorma pentru mine sa pot si eu sa ma joc pe calculator ca ceilalti din jurul meu. am descoperit de asemenea ca sunt si multe jocuri audio...

aceste descoperiri m-au umplut de bucurie.
cu timpul am devenit priceput la calculatoare. si am descoperit ca ceva asemanator este si pentru telefon...

datorita acestei tehnologii sunt eu in stare sa scriu pe acest blog.

daca ceea ce va spun este de necrezut intrati pe http://www.audiogames.net/
si cititi pe acolo.. mai ales forumul.. este o comunitate impresionanta de nevazatori si slab vazatori.

asa ca.... sa multumim din tot sufletul tehnologiei.

Niciun comentariu: